👉 Prave besede prodajajo. Napačne besede odbijajo. Nauči se pisati prodajna besedila, ki delajo točno to, kar bi morala: PRODAJAJO.
Moneytalks je tečaj pisanja prodajnih besedil za dni, ko rabiš hitro rešitev.
Brez mučenja. Brez 3-dnevnega “brainstormanja”.
Samo prodajni teksti, ki delujejo.
Vrednost: 990 €+
Tvoja investicija: 197 €
Nope, nisi ti kriva, če se nisi rodila z znanjem prepričljivega pisanja.
In ne, ni ti treba postati naslednja J. K. Rowling ali Dostojevski ali [vstavi svojega najljubšega pisatelja ali pisateljico] …
Ker sploh ni fora v “fancy” pisanju.
Fora je v takšnem pisanju, ki povzroči reakcijo in prinaša dejanske rezultate.
Temu pravimo Copywriting → znanost in umetnost prepričevanja.
Sama dodajam: in gradnje odnosa s tvojim občinstvom. In ja … Znanje pisanja prodajnih besedil je “mus”, če želiš karkoli prodajati prek spleta.
Ne rabiš prodajnih klicev, letakov, jumbo plakatov, webinarjev ali gnjavljenja ljudi prek ZS-jev …
Prave besede poskrbijo, da ljudje sami rečejo: “Vzemi moj denar!”
To ni hec.
Ko znaš napisati prepričljiv tekst, prodaja steče lažje, hitreje in z manj vloženega truda. Manj zapravljenega časa, več € na TRR.
Dober copywriting ni uporaben samo za oglase in prodajne strani …
Znaš se bolje predstaviti, napisati tekst, ki ga ljudje dejansko preberejo, in graditi brand, ki mu zaupajo.
Ja, če se najdeš v tem:
“Moji oglasi kurijo denar, prodaje pa od nikoder.”
“Moji e-maili? Nihče jih ne odpre, razen botov in spam filtrov.”
“Prodajna stran? Kot digitalni britof. Nihče ne kupi.”
“Stranka mi napiše “Hvala za info!”, potem pa … nič. Tema. Tišina.”
“Napisala sem 137 objav, pa nimam NITI ENE prodaje.”
In potem si misliš: “Morda bi morala začeti s prodajnimi klici?”
Ali pa: “Vsi delajo webinarje, mogoče jih moram tudi jaz?”
No, jaz se tega ne grem.
Ne prodajam prek prodajnih klicev, ne visim na webinarjih (ok, doslej sem imela enega), ne težim ljudem s prodajnimi live streami, še manj pa jih nadlegujem prek ZS-jev.
(Ali se odzivajo.)
Čisto razumem.
Ko sem sama pisala svoj prvi oglas na način, kot so mi to pokazali izkušeni copywriterji, mi je bilo po eni strani zanimivo, po drugi strani pa celo smešno.
Dokler ni v inboxu začelo cingljati: “Čestitke za prodajo!”
S tistim oglasom smo mlad par, ki je šele pričel s prodajo elastik za vadbo, s pravimi teksti pomagali izstreliti med eno od najhitreje rastočih podjetij na tem področju.
Od takrat sem napisala že nešteto oglasov, pristajalnih strani in prodajnih mailov in vse, kar ti lahko rečem, je to, da …
To ne deluje samo pri vadbenih pripomočkih in “čudežnih tabletkah”, ampak sem stestirala tudi na sebi.
V manj kot letu in pol sem prodala več kot 654 svojih tečajev – in ne, ko sem šla na to pot, me živ krst ni poznal.
Ne zato, ker bi bila neka magična prodajna gurujka.
Ampak ker vem, katere besede sprožijo odziv – in točno to pokažem tudi tebi.
Ko enkrat usvojiš to znanje, boš lahko napisala oglas, objavo ali e-mail, pritisnila Pošlji …
…in namesto tišine boš začela dobivati odgovore, naročila in sporočila: “Ej, tole rabim! Kje plačam?”
Z enim predpogojem … Da imaš dober izdelek ali storitev!
Nekateri so mi to tudi napisali.
Če ti gre zdaj po glavi …
Veeeem.
Tudi jaz nisem bila.
Zdaj se ti sicer ne morem zlagati, da mi pisanje nikoli ni šlo …
Ampak o copywritingu – ali lepo po slovensko: tekstopisju – nisem imela pojma.
Tega se v šoli ne učimo, v Sloveniji pa tečaje tekstopisja lahko prešteješ na pol prstov ene roke.
Dokler nisem šla delat v eno od znanih marketinških agencij.
Lej to rimo. 😀 Čisto nehote, ampak če je pa res.
Besede lahko delajo zate – ali proti tebi.
In če želiš prodajati na spletu, ne znaš pa pisati prodajnih tekstov, mečeš denar (in svoj čas) v luft.
Tako pač je.
Če pišeš na stotine objav in jih nihče ne komentira – na stotine izgubljenih priložnosti.
Če pošliljaš e-maile, ki se izgubljajo v digitalnih črnih luknjah – zapravljena prodaja.
Če imaš prodajno stran, ki jo ljudje zaprejo po treh sekundah – helou, prazen TRR.
Rezultati niso tipični, ampak moj inbox polnijo takšna sporočila …
[Vklapljam sarkazem]
Ah, kje pa.
Sploh ne.
Še naprej piši objave, ki jih lajka samo tvoja teta (ali babica. Ali mama. Ali sestrična. Ali bestička. Ali [vstavi po svoje] …)
Pošiljaj e-maile, ki jih ljudje ignorirajo hitreje kot klic z neznane številke – ali verižna pisma neozdravljivo bolnih, ki želijo prav tebi podariti svoje milijone.
Plačuj oglase, ki jih klikajo samo boti, konkurenca in sumljivi “princi” iz Nigerije.
In prodajne strani, za katere sploh ne veš, kje bi začela …
[Izklapljam sarkazem]
ALI pa …
Nauči se pisati tako, da tvoje besede ne končajo v digitalnem smetišču, ampak v srcih (in nakupovalnih košaricah) pravih ljudi.
Okej … Če prodajaš čevape, pice ali izdelke nižje vrednosti, kar ljudje TAKOJ razumejo in potrebujejo, še gre.
Ampak če prodajaš storitve, tečaje ali nekaj, česar ne moreš lepo zapakirati v Insta filter s srčki – potem pa …
Če niti za silo ne obvladaš copywritinga in je tvoj biznis na “life supportu”, je to NUJNO.
In ne, noben algoritem ne bo pritisnil na “oživljanje”. 😏
Če prodajaš nekaj, česar se ne da pokazati na fotki ali v videu, so besede tvoje edino orodje.
“In zakaj imaš taka čudna imena tečajev?”
Moneytalks je spletni tečaj copywritinga, ki te nauči, kako napišeš besedila, ki prodajajo – ne glede na to, ali pišeš objave za Instagram, e-mail sekvence ali prodajne strani.
Brez mučenja. Brez brainstorming seans, ki ne peljejo nikamor.
Samo preverjeni triki, formule in strategije, ki delujejo.
“Čudna imena” pa ti razložim v pogostih vprašanjih.
Zelo konkretna delavnica o pisanju prodajnih strani in moj sistem za pisanje mailov.
Skupna vrednost bonusov: 164 €. Tvoj ROI? Hud.
Zgoraj lahko klikneš na eno in/ali drugo in prebereš več.
Ni scam; delavnica in moj sistem pisanja mailov dejansko toliko staneta. In ja, dejansko ti lahko pomagata pri pisanju. Preberi mnenja. 😉
Čaaaaki …
Najprej ena izpoved.
Ta tečaj sploh ni bil v mojem letnem planu.
Vsaj ne v kratkem.
Ideja me je prešinila šele v Akademiji avtentičnega marketinga, ki jo odpiram samo 1x letno, a tam res dam vse od sebe.
Vsak mesec pilimo tekste, razmišljamo o strategijah, gradimo dolgoročne zgodbe …
Vse superfajn, punce (in en fant) so krasne.
Ampak opazila pa sem nekaj …
Zelo prav bi jim prišlo znanje o prodajnem pisanju, ki ga lahko uporabijo TAKOJ.
Nočejo šele čez pol leta razmišljati, kako se pravilno lotiti prodajnega teksta, če imajo prodajni dogodek že naslednji teden.
In ker jih čisto razumem – ker vem, da prodaja ne more čakati na diplomo iz copywritinga – sem si rekla:
Tako je nastal Moneytalks – copywriting tečaj za hitre zmage.
Da lahko napišeš, objaviš, prodaš – brez čakanja, brez mučenja in brez 3-dnevnega “brainstormanja”.
Samo in izključno zato je cena tečaja trenutno še 997 € 197 €.
Kratek odgovor: veliko več, kot stane tečaj.
Če bi morala najeti profesionalnega copywriterja ali copywriterko, bi samo za pisanje prodajne strani plačala 500 €+ (moja cena za pisanje prodajne strani znaša vsaj 750 €).
Za ceno enega dobrega oglasa pa zdaj dobiš celoten sistem, ki ti pomaga pisati prodajne tekste – ne glede na to, kaj prodajaš.
Pripravila sem ti nekaj čisto realnih scenarijev.
Skupaj letno: 2.560–3.600 €
👉 Naučiš se sama: plačaš 197 € in imaš znanje za vsak naslednji tekst.
Prihranek: 2–3.5k € že prvo leto (plus večja prodaja, seveda, ker teksti dejansko delajo).
Skupaj: 5.440–7.800 €
Prihranek z Moneytalks: 5k+ € letno (in manj nervoze, ker nisi odvisna od drugih).
Tudi če napišeš vse sama, te slabi teksti drago stanejo.
Narediva matematiko:
Če copy (tvoj prodajni tekst) dvigne konverzijo na 2%, si pri 20 prodajah (isti budžet, 100% več prodaje).
Copy ni strošek. Copy je vzvod in RAKETA.
Uraden launch se kmalu konča, cena skoči gor in potem si boš morda grizla nohte, ker nisi ujela najboljše cene.
Been there, done that.
In jaaaaa …
Vedno se najde kdo, ki mi po koncu kakšne posebne ponudbe ali launcha piše: “Amm, Alenka, jaz nisem videla … A lahko spustiš ceno?”
Gre za tečaj, ki bi ga morala v resnici prodajati za 900+ €.
Tale cena je samo zato, ker je dolgo nastajal, zdaj pa je v fazi: naj gre v svet!
In ker hočem, da začneš klofat prodajne tekste čim prej.
Če mislim resno, da bo cena šla gor? Ja. Ampak samo brez panike. Če zdaj ni pravi čas, te čisto razumem.
MoneyTalks bo verjetno še vedno tu – le malce dražji bo.
Torej, če veš, da to znanje potrebuješ, zakaj bi plačala več?
Tečaj je naložen v spletno učilnico. Dostop dobiš takoj po naročilu (in plačilu).
K nakupu lahko dodaš cel arzenal rešitev za ekspresno pisanje – moj “copywriting toolbox” s templati in ChatGPT prompti, ki ti bodo prihranili ure razbijanja glave. 🚀
Mogoče si že skoraj kliknila na gumb za zaključek naročila, ampak …
Nekaj te ščemi v malih možganih. 😉
Samo brez panike, (včasih) berem misli in sem že vnaprej odgovorila na tvoja (še neizrečena) vprašanja.
Če pa te še kaj muči, mi kar piši na nabiralnik@kofetartca.si in bova rešili to življenjsko dilemo. 😆
👉 Zate je, če karkoli prodajaš prek spleta (storitve, izdelke, tečaje ...).
Ne glede na to, ali si:
✅ podjetnica, ki hoče končno napisati oglase, prodajne strani in e-maile, ki dejansko prodajajo,
✅ freelancerka, ki bi rada svojim strankam ponudila še boljše vsebine,
✅ influencerka, ki si želi več sodelovanj in prodaje lastnih produktov,
✅ ustvarjalka, ki prodaja spletne tečaje, svetovanja ali članstva,
✅ ali pa nekdo, ki je čisto naveličan tipkanja objav, ki jih preberejo (ali ignorirajo:)) samo prijatelji na FB-ju.
Če si že kdaj pomislila nekaj takega: “Aaaaaa, ne vem, kaj napisati za prodajno stran!!!” ali pa “Zakaj nihče ne kupi prek mojih oglasov???”, potem je to tečaj zate.
To je idealen čas, da se naučiš pisati prodajne tekste, še preden lansiraš svoj produkt ali storitev.
Tako boš pripravljena, ko bo čas za prodajo!
Seveda. Spodaj najdeš seznam vseh poglavij.
01 - Preden skočiva v copywriting (pisanje prodajnih besedil)
Čestitke! Zakaj je to tvoja najboljša investicija ever?
Kako greš čez ta tečaj, da boš najbolj profitirala?
Česa te učim & kaj sama počnem? (Da ne izgubljaš časa z nepotrebnimi strategijami.)
02 - Osnove copywritinga (Tvoja nova supermoč 💪)
[Zelo pomembno] Začni tukaj: Kontrolni seznam za pisanjeKako se znebiš “okorelosti” pri pisanju? (Najpogostejša začetniška napaka)
1. Pravilo: “Prebavljivost” teksta
2. Pravilo: Kakšen je cilj besedila?
3. Pravilo: Kontinuiteta
4. Pravilo: Zig-zag
03 - Umetnost prepričevanja (Od besed do denarja 🤑)
OMG, iz besed pridelaš denar …
Kako z besedami etično manipulirati ljudi?
Pravilo nujnosti: Kako ustvariti FOMO, da ljudje kupijo zdaj?
Kako uporabiti čustva za prodajo?
Krivulja prepričljivosti
04 - Oblikovanje za boljšo konverzijo (tekst & dizajn = BUM! 💥)
Pisave, ki ubijajo prodajo (in katere so zmagovalne.)
Naj diha! (Kako postaviti tekst, da ga ljudje dejansko preberejo?)
Kako naj izgledajo tvoji teksti (vizualno)?
Razmerje med sliko in tekstom
Emoji-ji: mini “znanstvena veja” v marketingu
[Zelo pomembno] Zakaj ni pametno, da me kopiraš?05 - Instagram copywriting (reelsi in carouseli 🚀)
Hooki, ki ustavijo scrollanje
Prepričljivo pripovedovanje zgodb (Storytelling!)
Pozivi k akciji (CTA), ki ljudi premaknejo
Ranljivost ni za luzerje (kako jo uporabiš za gradnjo zaupanja?)
Kako našopaš vrednost v carousel?
Kako ustvarjaš in izboljšaš “faceless” objave?
Moja strategija za carousele na Instagramu
07 - Instagram teksti (captions) (Kako napišeš tekst, ki ne potone v algoritmih?)
Kako pišem dolge tekste?
Kako pišem kratke tekste?
Kratka opomba o hashtagih (in zakaj niso več sveti gral).
08 - Pisanje e-mailov (Tvoja zlata jama ali brezno pogube?)
Pomembno opozorilo o e-mail marketingu.
Naslovi, ki jih ljudje odpirajo.
Predogled besedila: Batman in Robin
Preveč prodaje v mailih?
E-mail avtomatizacije
09 - Facebook copywriting
Facebook: je res “mrtev”?
Objave, ki delujejo.
Še zadnja opomba o Facebooku (in Instagramu).
10 - Pisanje prodajnih strani + zaključek nakupa
Najpomembnejše vprašanje, na katerega si moraš odgovoriti …
Struktura in dolžina prodajne strani
Checkout strani (in katero orodje za postavljanje prodajnih strani uporabljam?)
11 - Oglasi (ad copy) (Kako napisati oglase, ki prinašajo denar?)
Najpomembnejša stvar, ki sem se je naučila po 8 letih oglaševanja …
Dva različna pristopa k oglasom.
Ne boj se PRODAJATI (in kaj najbolje deluje?)
Trik za skladnost z Meta pravili oglaševanja (da ti ne zavrnejo nobenega oglasa več).
12 - Testimoniali (mnenja strank) & študije primerov (Social proof = več prodaje!)
Zakaj mnenja strank tako dobro delujejo?
Najboljše prakse.
Kako iz mnenja stranke ustvariš zgodbo?
4 različni načini, kako lahko uporabiš testimoniale (PZDP)
13 - Zaključek & kako naprej?
To boš še dooooolgo počela … (ali pa ne:))
Če si piflarka, priporočam v branje …
V razmislek. Uradno si na točki …
Ja, ampak samo če se držiš pravil in če imaš nekaj, kar ljudje že želijo.
Noben copywriting ne more rešiti slabe ponudbe, lahko pa ti pomaga, da svojo dobro ponudbo predstaviš na način, ki jo naredi neustavljivo.
To ni problem – to je priložnost! Če te ljudje ne razumejo ali ne vidijo vrednosti v tvojem izdelku/storitvi, je morda način, kako jo predstavljaš, napačen. Copywriting ti pomaga, da jo "zaviješ" v prave besede, ki sprožijo željo po nakupu.
Najprej sestavi ponudbo – kaj ponujaš, komu in zakaj bi to nekdo kupil?
Če tega še nimaš, raje začni s tem.
Hint: kot bonus dobiš dostop do delavnice Highway to Sell, kjer te naučim, kako sestaviš neustavljivo in naravnost "mafijsko" ponudbo. 🙂
Ko boš imela ponudbo, bo copywriting tista sestavina, ki jo bo naredila privlačno in prodajno uspešno.
Moneytalks je tečaj za prodajo tvoje ponudbe, ni pa za razmišljanje o tem, kaj boš sploh prodajala.
Če že imaš nekaj, kar lahko prodajaš, in želiš, da se bolje prodaja – potem pa si na pravem spletnem naslovu.
Copywriting ni strategija za nabiranje sledilcev – je pa ključen, da te sledilci sploh opazijo in začnejo jemati resno.
Če napišeš objave, ki ljudi pritegnejo, bo rast sledilcev naravna posledica.
Cilj copywritinga je konverzija (da ljudje kliknejo, da dobiš e-mail ali pa da nekaj prodaš).
Dobre prodajne vsebine so lahko viralne, a bolj kot všečki šteje, da na koncu nekdo stisne "kupi".
Engagement se zgodi, ko ljudje čutijo, da jih nagovarjaš.
Copywriting ti pove pravila igre, kako napisati vsebino, ki zbudi čustva, sproži akcijo in pritegne pozornost.
Točno tega se boš naučila!
Na prodajni strani ne pišeš samo naključnih besed – postaviš jo strateško, da vodi obiskovalca od "hmm, zanimivo" do "vzemi moj denar!".
In ja, to ti pokažem.
Copywriting je osnova vsakega dobrega oglasa.
Če znaš napisati prepričljiv tekst, boš prihranila denar na oglasih, ker bo več ljudi kliknilo in kupilo.
Ampak v tem tečaju ti ne bom pokazala, kako si nastaviš oglase v Meta ads managerju ali Google Adsih, ne.
(To bo moj naslednji tečaj, kjer pa ne bom učila copywritinga. :))
Jih boš pa znala napisati.
Če pišeš kakršne koli prodajne tekste – oglase, e-maile, pristajalne strani, vsebine za splet – potem je ta tečaj zate.
Principi prepričljivega pisanja delujejo ne glede na to, ali prodajaš storitve, fizične produkte ali samo sebe kot "personal brand".
Super! To pomeni, da firbcaš - ali pa želiš usvojiti moje trike in strukture, ki jih uporabljam za večjo prodajo.
Vedno lahko izboljšaš svojo tehniko in optimiziraš svoje besedilo, da še bolje deluje.
Dobrodošla!
Odlično vprašanje! (Ker ja, vem, da se sliši kot neko skrivno čudo jedno. 🧙♀️✨)
➡️ ChatGPT prompti za copywriting – to so premišljeno oblikovani ukazi (prompti), ki jih vpišeš v ChatGPT in ti v hipu pomagajo dobiti boljše prodajne tekste.
Namesto da zabijaš ure in ure, samo vstaviš svoj kontekst – in voila, dobiš osnutek oglasa, e-maila, prodajne strani ... skoraj brez švicanja.
➡️ Templati (predloge) – gre za že pripravljene okvirje oz. strukture za pisanje prodajnih tekstov: oglasi, prodajne strani, e-mail sekvence, objave na družbenih omrežjih.
To pomeni, da ti ni treba začeti z nič – samo vneseš svoje podatke in prilagodiš besedilo.
In jaaaa, pokažem ti celo to, kako super lahko sodelujejo templati in ChatGPT prompti. 😉
🔹 Če te pisanje prodajnih tekstov spravlja v obup, je to tvoj SOS paket.
🔹 Če hočeš hitre rezultate brez 10-kratnega prepisovanja, bo to tvoj turbo pospešek.
🔹 Če sovražiš buljenje v prazen ekran in čakanje na inspiracijo, so ti templati in prompti rešitev tvojih muk.
👉 Skratka, gre za instant rešitve, ki ti prihranijo čas, energijo in še kak siv las.
(In ja, vse skupaj je vredno bistveno več, kot boš plačala. 😉)
Ne. Gre za digitalni produkt - ti pa dam svojo besedo, da je odličen in da bom - kot običajno - dostavila več, kot pričakuješ.
Zato pred nakupom razščisti sama s sabo, da si "all in".
V tem tečaju sem se potrudila za jasno in "on point" razlago.
Verjetno razumeš, da ne morem pregledovati tvojih tekstov - če pa to res, res rabiš, me lahko rezerviraš za delo 1:1.
Ali preprosto prideš v Akademijo. 🙂 Ta tečaj (in tudi čisto vse, kar sem doslej sproducirala) v primeru vpisa dobiš brezplačno.
Ne vem, če to veš, ampak vsi moji tečaji nosijo variacije imen znanih pesmi.
Ideja me je prešinila med pisanjem svojega prvega "freebie-ja" – knjige "Vodič po galaksiji umetne inteligence".
V njej sem skušala na preprost in zabaven način razložiti, zakaj je pomembno znati pisati navodila za ChatGPT.
Med pisanjem sem našla vzporednico z lutkarjem, ki vleče niti in usmerja gibanje lutke.
To me je takoj spomnilo na Metallico in Master of Puppets, zato sem to poglavje poimenovala Master of Prompts.
Ker se mi je ime zdelo kar posrečeno, sem tako "krstila" tudi svoj prvi tečaj.
Kaj naj rečem ...
Odločila sem se, da s tem štosom kar nadaljujem. 🙂
Vsakič razmislim, ali pesem in njeno sporočilo ustrezata kontekstu tečaja.
Zato je moj naslednji tečaj dobil ime Smells Like Brand Spirit (hvala, Nirvana!).
Tečaj o avtomatizacijah je dobil naslov po pesmi moje najljubše skupine iz 6. razreda OŠ Thunderstruck.
Ta, o katerem zdaj bereš ti, pa ni druge, kot da mu rečem – Moneytalks! 🙂
Nope! Master of Prompts te nauči, kako uporabiti AI za pisanje.
Moneytalks te nauči, kako napisati tekst, ki prodaja – ne glede na to, ali ga pišeš sama ali s pomočjo AI.
Copywriting tečaj
Prihranek: toliko, da si lahko kupiš letalsko karto na Maldive. 🙂
Tvoja mentorica v misiji klofanja prodajnih tekstov: Alenka Paveo.
Po fohu dizajnerka, nekje vmes sem se priučila izdelave spletnih strani, zadnjih 8 let pa sem se skoraj povsem posvetila digitalnemu marketingu.
Prve korake v svet copywritinga sem naredila pod budnim vodstvom izkušenih mentorjev v eni od znanih marketinških agencij (kjer sem se učila od starih mačkov, ki znajo prodati še sneg Eskimom).
Nato pa sem se samostojno posvetila spletni prodaji – od pisanja prodajnih strani, vodenja oglaševalskih računov, e-mail marketinga in vsega, kar spada zraven, da spletni biznis laufa.
Poleg tega sem imela priložnost skrbeti za dizajn in digitalni marketing mednarodnega masterclassa o umetni inteligenci (še preden smo dobili ChatGPT), kar me je izstrelilo v obsesijo z uporabo AI-ja v marketingu in dizajnu.
Zadnja leta živim in diham za raziskovanje tega področja.
Ta tečaj je izraz mojega navdušenja nad tektopisjem in goreče želje, da pokažem, kako lahko s pravimi besedami prodajaš lažje, hitreje in brez občutka, da si kot tista vsiljiva MLM prodajalka v DM-jih.
Moj “credo”?
(In ja, glavno, da se ‘mamo fajn!).
Če to slučaaaaajno kdo bere … 🙂
V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.