Nazaj

Končno dovolj! (Poslovilna turneja, kako se znebiš ljudi, ki se vtikajo v tvoj marketing in hitra vaja za večjo jasnost tvoje ponudbe)

Če me vsaj malo poznaš, potem veš, da imam sama s sabo redne sestanke. 

Z vsemi mojimi “osebnostmi,” ki se vedno nagužvajo v moji glavi in govorijo ena čez drugo. 😉

Ampak danes se končno v nečem 100 % strinjamo.

In to v kar 3 ključnih stvareh, ki jih delim s tabo, ker ti lahko prihranijo živce, čas in celo zdravje.

1. Meje rešujejo več kot samo tvoje živce

Dolgo sem verjela, da lahko in moram pomagati vsem – vedno, povsod, ne glede na vse. 

Ob koncu leta, ko delam notranjo inventuro, pa sem ugotovila nekaj pomembnega …

Če jaz delam vse, tudi če se razčetverim, mečem na zobe in trepalnice, stranke pa niso pripravljene vložiti nič, marketing ne deluje.

Največje uspehe vidim tam, kjer stranke vsaj približno razumejo marketing.

In najboljše sodelovanje se rodi tam, kjer sta obe strani angažirani.

  • ko stranke vedo, kaj želijo,
  • ko so se pripravljene naučiti novih veščin (in ne samo čakajo na čudeže),
  • ko cenijo meje, ki jih postavim, da lahko dejansko delujem na polno.

Na drugi strani imam še dokaj “svežo rano”: stranko, ki je čakala na čudež.

V meni je videla “sveti gral”, ki bo z enim zamahom odpravil zmedo v njenem poslu, glavi in vodenju …

… in to bi morda celo šlo, če ne bi stranka hkrati:

  • skakala iz ene strategije v drugo, ker je 27 različnih “strokovnjakov” reklo to in to,
  • želela, da svoj preverjen proces in recepte, ki delujejo, prilagajam načinom, ki mi niso blizu …

Rezultat? 

Trije meseci dela vrženi “v luft” in moje razočaranje na celi črti, čeprav so bili rezultati precej nad povprečjem industrije.

Nauk zgodbe?

Seveda sem kriva jaz. Nisem postavila jasnih mej in tega nisem takoj ustavila.

In ja … Vtikavanje v marketing lahko resno vpliva na posel in počutje podjetnika ali podjetnice, zato je postavljanje mej ključnega pomena. Verjamem, da je pomembno, da se tudi o teh stvareh govori povsem odkrito.

Draga lekcija me je pripeljala do ideje, da bom odslej delala drugače in več o tem ti povem v nadaljevanju.

➡️ Ti pa lahko na primer pomisliš, kje moraš postaviti meje, da zaščitiš svoj čas in energijo – pa ne le v poslu, ampak tudi v življenju (in pri ljudeh, ki se vtikajo v tvoj marketing;)).

2. Preprostost prodaja (in olajša delo), jasnost pa je vredna več kot 100 “fensišmensi” idej

Veš, kaj (poleg avtentičnosti) še dela dober marketing? 

NE kompliciranje. 

In NE perfekcija, čeprav sama verjamem, da se je dobro čimbolj potruditi.

Ampak če tvoja stranka takoj ne ve, kdo si in kaj ponujaš, si jo že izgubila. 

Brez jasnosti ni zaupanja – brez zaupanja ni prodaje.

Preprosto? Ja. 

Lahko? Ne vedno.

➡️ Pomisli: Kdaj si nazadnje razložila svojo ponudbo tako jasno, da bi jo razumel celo petletnik? 

Če tega ne moreš, je čas za izziv: poenostavi.

Konkreten copyriting trik – hitra vaja:


Ko pišeš o svoji ponudbi, se v nedogled sprašuj: “So what?” oz. “In kaj potem?”

To ti pomaga priti do bistva pri pisanju in izražanju.

Na primer: “Ponujam coaching za podjetnice.”
So what?
“Pomagam jim doseči večjo rast posla.”
So what?
“Da lahko zaslužijo več denarja in imajo več časa zase.'”

Vidiš, kako s temi vprašanji prideš do bistva?

3. Sistem te reši!

Se ti dogaja, da cele dneve odgovarjaš na e-maile, loviš stranke na družbenih omrežjih in se utapljaš v nalogah, ki ne prinašajo rezultatov? 

Razumem te. 🙂

In vem, kako je, ko ves čas gasiš požare in sproti improviziraš. Le še bolj utrujena si.

Ampak če obstaja ena stvar, ki vedno znova dokaže svojo vrednost, je to naslednje …

Dober sistem premaga kaos.


Ko postaviš sistem, ki deluje zate (prodajne strani, avtomatizacije, jasna strategija), dobiš nekaj neprecenljivega: svobodo.

Vsaj malo svobode.

Namesto da gasiš požare, se lahko KONČNO osredotočaš na rast.

➡️ Izziv zate: Kateri del tvojega marketinga lahko avtomatiziraš, da si prihraniš čas, denar in živce?

Jaz imam avtomatizirane mailing sekvence, narejenih imam kup avtomatizacij na Instagramu in Facebooku, vzpostavljeno imam oglaševanje in postavljene prodajne strani.

Vse te stvari delajo zame, tudi ko spim – in tudi ko me kdaj doleti kakšen dan ali dva kaosa.

Zakaj to pišem?

Zadnja leta sem dobila res veliko povpraševanj za sodelovanje.

Zadnje leto pa imam (samo) tri stranke, za katere zjutraj z največjim veseljem skočim iz postelje in grem na delo.

Razmislila sem, zakaj je tako.

Najprej zato, ker mi zaupajo, jaz pa njim.

Potem zato, ker se zelo spoštujemo in cenimo.

Cilji so jasni, sistem tudi, vsaka pa prispeva svoj del.

Predvsem pa ne čakamo na čudeže, ampak uporabljamo preverjene recepte in strategije ter smo pri tem potrpežljive in vztrajne.

To pomeni, da oglasov ne izklopimo že po dveh dneh, da zaupamo v proces in da migamo na več področjih.

In zato imamo tudi rezultate.

Vse skupaj me je končno pripeljalo do pomembne in precej radikalne odločitve.

Od zdaj naprej sodelujem le s strankami, ki so pripravljene tudi same nekaj vložiti – vase in v svoj posel.


Zato, ker še tako dober marketing ne more rešiti tvojega posla, če ti sama ne verjameš vanj in če najprej ne postaviš temeljev.

Tudi hišo začneš graditi od spodaj, ne pri strehi – se strinjaš?

Oglasi ne bodo delali in prodajne strani ne bodo prodajale, če ne veš, kdo si in kam greš s svojim biznisom.

Tudi z mislijo na take stranke sem ustvarila Akademijo avtentičnega marketinga.

Če je zate morda nastopil čas, da dobiš jasnost, postaviš meje in si vzpostaviš sistem, ti predlagam, da prebereš do konca, čeprav se ti zdi, da je to samo reklama. 😉

V Akademiji ti namreč pokažem, kako postaviš temelje in kako potem avtomatiziraš procese, da prihraniš ure dela in se osredotočiš na tisto, kar resnično šteje: rast tvojega posla.

Zakaj je zdaj morda zadnjič?

Akademija je moj najobsežnejši in najbolj oseben projekt, kar sem jih kdaj ustvarila.

Res iskreno ti povem, da …

Ne vem, ali bo obstajal “kdaj drugič” in če bom Akademijo še kdaj ponovila.

Zakaj? No, recimo, da je to moja “poslovilna turneja” v slogu glasbenih legend. 😀

Šalo na stran, Akademija je res moj “magnum opus” – vse, kar vem o marketingu, copywritingu in umetni inteligenci, sem dala vanjo.

In ker je to zame res velik projekt (kot bi napisala roman ter ga potem še sama ilustrirala, natisnila in prodajala), ne vem, če bom imela vsako leto čas in energijo za to.

Poleg tega pa – roko na srce – tudi sama ne bi vsako leto kupila tako obsežnega programa.

Zato … Če si želiš ujeti “prvo izdajo”, ki je polna bonusov, presenečenj in moje podpore, ti priporočam, da klikneš TUKAJ in prebereš več.

Morda bo kasneje na voljo kakšna “remastered” verzija, ampak original je le original.

Pa če sem še bolj iskrena …

Zdaj, ko sem ravno zaključila brezplačen izziv “Avtentičnost, prosim!” in ko sem takoj skočila v intenzivne priprave na Akademijo, se počutim, kot bi organizirala 2 poroki hkrati …

Kjer bi se morala zraven še sama poročiti, vmes ločiti in ponovno poročiti. 😀

Skratka …

V ta projekt vlagam ogromno časa, znanja in srca.

In želim si, da bi vsaka udeleženka dobila mojo polno pozornost.

Zato še ne vem, če bo to šlo vsako leto.

Morda pa se motim. Morda me bo tako navdušilo, da bom že naslednjega decembra spet rekla “gremo!”. Ampak za zdaj je tako, kot je.

Zdaj pa tako …

Razumem, da se je za kaj takega težko odločiti.

Konec koncev ne gre za nek tečaj za 37 €.

In morda se sliši kot “še ena stvar na tvojem prepolnem krožniku.”

To sklepam iz številnih sporočil, ki sem jih zadnje dni dobila v svoj inbox: “Ne vem, če bom imela čas,” “Ob sredah ne morem,” “Ful sem navdušena, ampak …” 

Ne bi te rada prepričevala v nekaj, ob čemer ti ne “zavajba”, da je to to.

Vem pa, da Akademija ni “še ena stvar več”.

Je prostor, kjer boš imela čas (in podporo!), da postaviš temelje za marketing, ki ti bo olajšal in pohitril delo, ne pa ga dodal še več.

In niti slučajno ni še en tečaj, na katerem se nabira digitalni prah.

Po akademiji boš znala:

  • pisati prodajne strani, ki delajo zate 24/7,
  • postaviti avtomatiziran sistem, ki ti prihrani vsaj 10 ur dela na teden,
  • zgraditi prodajni lijak, ki pritegne prave stranke in odstrani lov na “mrtve kontakte” (jaaa, delali bomo vse od “freebie-jev” do prodajnih strani!),
  • uporabljati AI orodja, ki ti olajšajo delo in zmanjšajo stroške,
  • napisati oglase, ki bodo bolje “konvertirali”, ne da samo povečaš budget za oglase,
  • v svojih marketinških besedilih uporabljati zgodbe, ki bodo navdušile in v katerih se bodo stranke prepoznale (to pa pomeni, da boš zelo verjetno tudi več prodala).

Ker vem, kako je, ko imaš vsega “too much”, sem zato res dobro poskrbela, da se Akademija prilagodi tebi – ne obratno:

1️⃣ Nimaš časa za srečanja v živo?
👉 Rešitev: Posnetki so tvoji doživljenjsko (dokler obstaja moje podjetje), tako da lahko napreduješ v svojem tempu. In če se ti kje zatakne, te vedno “odtaknemo” – vprašaš v zaprti Facebook skupini ali prideš na Q&A v živo.

2️⃣ Nisi prepričana, če boš zmogla?
👉 Rešitev: Akademija je strukturirana tako, da korake uvajaš postopoma. Vsak teden zgradiš majhen del sistema, ki pa ti dolgoročno prinese res velike spremembe.

Postaviš sistem, ki ti prihrani 10 ur na teden – to je več kot cel delovni dan! Tisti čas lahko nameniš svojim strankam, ustvarjanju novih izdelkov ali preprosto prostemu popoldnevu z družino.

3️⃣ Si v dvomih, ali je vredno?
👉 Rešitev: Razumem – ko pogledaš znesek, se res ne zdi majhna investicija. Ampak če ti pokažem, kako tvoj marketing dela zate, namesto da ti delaš zanj, se ti bo večkratno povrnila.

Poleg tega pa … Celotna Akademija stane manj, kot te stane najem marketinške agencije za pol meseca, jaz pa ti izdam še čisto vse moje skrivnosti.

Stane manj, kot te stane dober copywriter, ki ti za tak znesek napiše ENO prodajno stran (ti pa dobiš znanje, ki ga lahko uporabiš na stotinah prodajnih strani).

Še vedno drago? Ne, res ni.

4️⃣ Misliš, da “zdaj ni pravi čas”?
👉 Rešitev: Verjamem, da to tako ali tako že veš – perfekten tajming ne bo nikoli. 🙂

In tu ti spet govorim iz izkušenj, ker imam že cel seznam zamujenih priložnosti (in zamujenih nizkih cen:().

Za konec samo še to … Zakaj je res vredno?

Marketing ni samo strategija – je srce tvojega posla.

In ko to srce bije močno in avtentično, vidiš rezultate.

✅ Pisanje prodajnih strani in oglasov, ki RES prodajajo, ni naravni talent – je veščina, ki se jo lahko naučiš (in v akademiji se boš tega naučila),

✅ postavljanje funnelov (prodajnih lijakov), ki resnično prinašajo rezultate, zahteva jasen sistem (ki ga boš v akademiji seveda dobila),

✅ AI in avtomatizacije so tvoji največji zavezniki – ampak le, če veš, kako jih uporabiti (če me vsaj malo spremljaš, potem veš, da to pa res obvladam – in pokazala ti bom, kako).

Dobiš pa tudi:

  • mojo osebno podporo v zaprti skupini in prek Zooma – ne le za 6 mesecev, ampak še dodatna 2 meseca, da vse, kar se naučiš, tudi implementiraš,
  • ekstra bonuse (masterclass s psihologijo Špelo Tušek o čustvih v marketingu in ekskluzivno delavnico o sonic brandingu), ki ti pomagajo dvigniti tvoj marketing na naslednjo raven,
  • 1:1 z mano (samo še 2 mesti),
  • ta hip najnižjo možno ceno.

Ampak hej …

Itak, da ti ne prodajam sanj!

Akademija SPLOH NI za vsakogar.

Zate pa je, če:

  • iščeš znanje, ki ga večina podjetnic išče in nabira več let – dobiš prefiltrirano znanje in najboljše prakse v najkrajšem možnem času,
  • želiš marketing, ki prodaja brez GROZE pred prodajo,
  • želiš konkretne korake in dostop do mojega sistema, ki deluje (dokaz za to je cca. 400 prodanih spletnih tečajev v slabem letu dni in čakalna vrsta strank).

To je tudi moj marketing, ki me dejansko odraža.

In prvič bom pokazala, kako TOČNO lahko to narediš (precej hitreje, kot je to uspelo meni;)).

Če se najdeš, te z veseljem povabim, da se pridružiš.

V vsakem primeru pa velik hvala, ker si del KofetARTčine skupnosti.

Alenka

P.S. Za konec pa še en čisto “soft FOMO” …

Vrata Akademije se nepreklicno in dokončno zaprejo 6. januarja 2025. A pozor! Cena odslej vsak dan opolnoči malo poskoči. 

Zakaj bi jutri plačala več, če lahko danes manj?

Če pa rabiš malce bolj HARD FOMO

Zares ne vem, če bo Akademija še kdaj. Zato je “ZDAJ” morda tudi zadnjič.

Kaj je to “soft FOMO”? In zakaj cena narašča?

Samo brez panike panike – ampak malo pritiska pa vseeno. 😉

Cena Akademije vsak dan rahlo naraste.

Zakaj?

Čisto iskreno: ker sem vsem želela dati pošteno priložnost.

💛  Tisti, ki ste bili z mano v brezplačnem izzivu “Avtentičnost, prosim!” – dobili ste možnost, da se vpišete po nižji ceni.

💛 Kupci mojih preteklih tečajev in moja mailing lista – ve ste bile prve, ki ste imele res veliko priložnosti in bile ste med prvimi, ki sem vam ponudila najboljšo ceno.

In ker je fer fer ...

Je tole "soft FOMO".

Cena ne poskoči naenkrat za 100, 200 ali celo 500 €.

Skače pa počasi in vztrajno vsak dan.

Soft FOMO je kot prijazen opomnik, da je zdaj pravi trenutek za ukrepanje. Ne bo te zgrabil za vrat, ampak ti bo vseeno prišepnil: "Zakaj bi jutri plačala več, če lahko danes manj?"

🛑 Če si torej ena tistih, ki razmišlja: “Eh, bom še malo počakala,” te čaka mehka klofuta (oz. bolj "frca") soft FOMO-ja. 😉

Dlje kot čakaš, višja je cena.

Do 6. januarja imaš čas, da si zagotoviš svoje mesto – a vsak dan opolnoči se cena malce dvigne.

Če resno razmišljaš o tem, da se naučiš vsega tega, je točno zdaj najboljši čas, da ukrepaš.

Cena namreč NE BO nikoli več tako nizka.

Ker pa vem, da je konec leta finančno naporen čas, sem omogočila obročno plačevanje – na 3 ali celo 6 obrokov, da se lahko vpišeš brez večjih skrbi.

Po 6. januarju pa se vrata dokončno zaprejo – in res nisem prepričana, ali jih bom sploh še kdaj odprla.

Program traja 6+2 meseca in poteka v živo prek Zooma.

Naslednja priložnost?

Mogoče nikoli več.

DatumCena (€)na 3 obroke (€)na 6 obrokov (€)
25. 12. 20241209 €407.33 €208.67 €
26. 12. 20241219 €410.66 €210.34 €
27. 12. 20241229 €414.00 €212.00 €
28. 12. 20241239 €417.33 €213.67 €
29. 12. 20241249 €420.66 €215.34 €
30. 12. 20241259 €424.00 €217.00 €
31. 12. 20241269 €427.33 €218.67 €
1. 1. 20251279 €430.66 €220.34 €
2. 1. 20251289 €434.00 €222.00 €
3. 1. 20251299 €437.33 €223.67 €
4. 1. 20251309 €440.66 €225.34 €
5. 1. 20251319 €444.00 €227.00 €
6. 1. 20251329 €447.33 €228.67 €
7. 1. 20251339 €450.66 €230.34 €
Alenka
Alenka
https://kofetartca.si
  • Butična agencija za dizajn in digitalni marketing

    Zakuhajmo tvojo zgodbo.
  • KofetARTca, ustvarjalni studio, d.o.o.
    Ločnikarjeva ulica 12
    1000 Ljubljana

ODKLENI SVOJO NOTRANJO HOBOTNICO

10 dodatnih parov rok, ki si jih vedno želela

Vodič po galaksiji umetne inteligence za začetnice

V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.